Hög musik, rumpchock och ny ridstövelmodell i sortimentet


Min bästaste vapendragare Cissi är tillbaka i butiken efter två veckors utbildning på Flyinge. Vi firar med kladdkaka och lördagspeppar med hög och bra musik - som vanligt.

Under dagen har vi minglat med trevliga kunder, träffat många stammisar och fått besök av min barndomsvän Tessy och hennes körskolelärare Magnus Gricksson :-) Cissi har även ägnat sig åt ett av sina tvångmässiga beteenden: ridbyxshopping. Hon klär numera sin rumpa i svarta helskodda Eurostar.




Vi har även packat upp nya stövlar från Mountain Horse. Modellen heter Victoria och är lite mer dressyrinriktad med hårda skaft, hög utsida och dragkedja långt fram på insidan. Pris 2499 kr. Överkomligt eller vad säger du? Hittills finns de hemma i svart, och senare i vår levereras de i en helt fantastiskt brun ton. Vilket Cissi givetvis också vill ha!



Klicka på bilderna för att göra dem större.

Nu ska jag stuva runt lite bland skorna och inventera säkerhetsvästar. Senare ikväll väntar parmiddag med Robin och Maria. Det ser jag fram emot!

Kram Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0