Utvilad


Det är så här i efterhand jag märker hur mycket jag behövde komma bort ett tag. Koppla bort allt och bara ha semester några dagar. Stressen jag kände hela tiden förut har försvunnit. Jag är gladare och lugnare men ändå mycket piggare!

Tänk om det alltid var så här. Jag har skitmycket i skolan men istället för att det resulterar i fullständig apati i TV-soffan får jag faktiskt något gjort. Hinner med massor varje dag och gör för första gången i mitt liv någonting klart dagar före deadline. På jobbet är jag i fas. Jag chockeras av att jag faktiskt verkar besitta ett minne, något jag tappat tron om för länge sedan. Och i stallet sätter min nuvunna energi igång inridning av lilla Ted, skogsorientering för att hitta nya ridvägar och överstimulering av stackars Millie.

Snart är det dessutom sommarlov! Då kommer ni träffa mig på heltid här i butiken - som student måste man ju ta chanser att tjäna lite extrapengar. Ändå känns det inte alls betungande. Dels gillar jag ju mitt jobb, dels gillar jag det faktum att det faktiskt slutar när jag åker hem... för det mesta i alla fall :-) Det är i alla fall något som är väldigt sällsynt i skolans värld.

Vi hörs igen på torsdag! Då ska jag visa er alla nya prylar vi fått in under veckan! 

/Anna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0